jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Partypics..

Kategori: Allmänt

Här kommer ett "litet" urval av alla bilder som togs under lördagskvällen...


Paketöppning..

                
Här provas presenten=)                 Lisette o Gordan posar..

  
Syster...                               Gordan och Johanna


Hela gänget samlat..


Här blandas de drinkar.. o starka va de;)

Oh så va de dags för singstar...

      
Ida                               Syster och Lisette             Ulrika och Gordan

    
Carin och Malin                 Lisette och jag                 Jag och Ida

   
Johanna                  Carin=)


Ida, syster och jag


Carin och Malin


jag, johanna och Gordan..


Morsorna.. (utan kidsen)

Det finns verkligen hur mycket bilder som helst men de får räcka för idag.. haha!

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    Vad snygg du är min älskade vän!!! Längtar efter en helkväll med dej på gamle hawwys... det vore nåt va?? :) Vi får ta det framåt vårkanten, om stället står kvar vill säga.

    Pussipusspuss

    2008-10-06 | 21:28:06
  • Malin säger:

    KUL! Men usch! Och jag hörde dessutom att du inte såg att det var mina läppar och tänder som var svarta av vinet, utan du trodde att jag hade ngt i munnen... HUGA!

    2008-10-07 | 08:12:00
  • Evelina säger:

    Challe: Ja de får bli en dyngfylla på Hawys i vår, de är klaffat! du skulle ha varit me i lördags, de va lite galet, som de brukar bli när jag släpper loss;)



    Malin: jag har massa bilder på dig från i lördags.. ja, de är sant att jag trodde att du hade ngt i munnen, frågade Toja va de var;)

    tack för en toppenkväll förresten=)

    2008-10-07 | 12:13:53

Kommentera inlägget här: