jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En vagn rikare..

Kategori: Allmänt

Idag är min fökylninganingen värre än vad de var igår, så vinet gjorde ingen nytta.. eller jag mådder rätt bra igårkväll så ngt gott förde de med sig=)
Hittade en sulky på blocket imorse.. så fort som attan ringde jag på anonsen o den fanns kvar.. 3 timmar senare var den våran så nu kan jag bocka av ännu en sak som skulle fixas inför Thailand. De hade dessutom satt ut den för fel pris, men inte oss emot då den va skitbillig o bara använd en gång.. ibland ska man ha lite tur.
Vi har även varit ute hos Jocke och Ann en sväng i em, magen hade vuxit en hel del så nu syndes de att de va en liten bebismage.. gulligt!
Lilleman har busat med deras hund, Arras.. Liam tyckar att de är jättespännande samtidigt som de är lite otäckt..
Lånade även ett par filmer så ikväll blir de filmkväll, ska även unna mig lite godis vilket jag inte har gjort sen jag började mitt "nya liv"

Nattning av lilleman sen blir de soffan o massa gottis;)

Kommentarer

  • klara säger:

    hallojsan

    tänkte att jag skriver här eftersom mobben din verkar vara trasig, so is mine!!!! Kan varken ringa eller skicka sms!!! Ville bara säga i alla fall att jag tyvärr inte kommer att kunna komma på lördag. Ledsen för kort varsel men Johan hade visst dubbelbokat helgen! Hans bästa kompis, Fredrik som är tillsammans med Cilla, föräldrar kommer hit och ska sova över så får ta en lugn hemma kväll här hemma istället. Tråkigt- såg verkligen fram emot festen ska du veta! Får bli en annan gång!



    STOR puss på er två.

    nu ska det pluggas!

    2008-09-29 | 12:58:20
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Tråkigt att du inte kan komma Klara men de blir fler gånger=)

    2008-09-29 | 20:31:33

Kommentera inlägget här: