jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

milen avklarad-igen=)

Kategori: Allmänt

Blev inget bloggande igår.. hade fullt upp med en massa annat. Bla va jag och lilleman på stan o fixade en massa under dagen, köpte bla en solskyddsdräckt/våtdräckt åt lilleman till våran kommande resa. så nu behöver jag inte leta vidare efter de.. känns skönt=)
mötte även upp Ida efter att hon slutat jobba så vi gick till st gertruds och drack vin, hade bara tänkt ta ett glas men vi blev kvar i flera timmer men va ändå hemma rätt skapligt..
För imorse bar de av på mil-prommenade igen, vi va ute i skogen redan vid tio och traskade en mil på 1,5 timme.. höll ganska rask takt o de känns i benen så här efteråt.. gutt!! Hann även me lite korvgrillning o varm choklad innan vi tog bilen hem...
Väl hemma kom syster, Ulrika och Selma på besök så de blev en massa bus och några koppar kaffe sen gick vi tjejer ner på stan o grabbarna slockande efter dagens aktiviteter. Shoppade mig en svart kofta och massa sol-lotions som de sålde ut på Kappahl, så nu är även de fixat=)

Lilleman har somnat och vi har korkat upp vinet, maten står i ugnen och jag är så vrålhungrig man bara kan vara.. de blir fläskfilé och klyftpotatis med vitlöksås o sallad.. mums!!
Är fortfarande ganska förkyld så jag hoppas på att vinet ska göra lite verkan, å då menar jag inte att jag ska bli full utan bota min förkylning.. kanke borde ta en whisky istället.. men kvällen är ung (o jag hatar whiskey)!

Imorgon ska vi ut till Åkarp o hälsa på Jocke och Ann med bebismagen.. ska bli superkul att se om magen har vuxit=)
Tror även att vi ska hinna me o träffa gordan, henke o mille en sväng men vi får se om dagen är tillräckligt lång...

nu är de mat!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Asså...ska ni träffa mig? Mer än va jag visste hahaha...för jag jobbar. Men Henke o Mille e hemma.

    Vi hörs =)

    2008-09-27 | 20:08:13
  • Evelina säger:

    ha ha.. bara tobbe o henke som har pratat.. mer än så vet jag inte=)

    men vi kan ju ses i veckan=)

    kram

    2008-09-27 | 20:40:47

Kommentera inlägget här: