jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Milen

Kategori: Allmänt

Helgen har bjudit på en hel del äventyr.. I fredags va vi som sagt mes upptagna med att boka Thailansresan.. känns underbart att ha ngt roligt att se fram emot=)
Orättvist bara att för oss vuxna kostar de multum, medans Liam betalar 300 för hela resan..

I lördags mötte vi upp Klara me familj för att åka till bokskogen o prommenera en mil i regnet.. det kom dock inte så många stänk men jag gick in för de stenhårt me regnställ och hela kittet. Typiskt mig!
Vi hade med oss mackor, bullar, varm choklad m.m och så grillade vi korv.. syper dupermysigt!
Så skönt att man bara behöver åka nån mil för att komma till finaste bokskogen:)
r
Liam och Elise busar medans vi fixade me korvgrillning..

Lägger in lite fler bilder från "milen" imorgon!

På kvällen styrde Tobbe och jag ihop lite mysmiddag med massa tända ljus och en flaska vin till de, inte helt fel!
Hade även fått en korg med en massa ostar dagen innan så lite (eller ganska så mycket) ostbricka till efterrätt.. Mmm

Idag har Tobbe jobbat och jag o Liam har varit på Me&I-party, tyckte dock inte att de fanns så jättemycket men köpte en tröja till lilleman.. Gick även in på H&M på vägen hem o köppte ytterligare en liten tröja..
För ett litet tag sedan kom min kusin Pontus, han skulle åka tåg till Hultsfred ikväll men de va fullt så han ska sova här inatt och åka hem imorgon förmiddag..

Nu blir de tv:n
Imorgon har jag inget planerat så är de någon som har tråkigt, hör av er=)

Kommentarer

  • klara säger:

    Hallå. Kan hända att vi faktiskt är lediga imorgon, väntar nog med dagis till tisdag tror jag! Men hon är mycket bättre redan!



    Har gråtit floder. Länka gärna till detta på din blogg så det sprids http://jagefrisk.blogg.se



    Insamling till Barncancerfonden allesammans!



    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM vännen och tack för igår :) Så myssigt!



    Slår en pling imorgon

    2008-09-21 | 22:13:28
    Bloggadress: http://pippivogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: