jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Aldrig en lugn stund!!

Kategori: Allmänt

Ännu en fartfylld dag med inte en lugn stund.. skönt att den snart är slut så att man får stänga sina blå o vila upp sig inför en ny dag imorgon..
Hade glömt att ställa klockan igår så när jag vakande utav Tobbes larm kl 07.30 imorse så förstod jag ingenting, trodde ett tag att det var helg men förstod ganska så snart att jag hade försovit mig o att båda mina pojkar fortfarande sov.. Det blev full rull för Liam skulle vara på dagis innan klockan åtta för att hinna med frullen o jag börjar ju kl 08.00 så de var bara att lägga i högväxeln o fixa till mig så gott det gick på väldigt kort tid! upptäckte ett par timmar senare att jag hade glömt att kamma mig, vilket jag ofta gör men jag la mig med blött hår igår vilket resuterar i mer eller minde knull-ruffs dagen efter..
Föreslog för kollegorna att vi skulle åka till entré och äta lunch, alla nappade så det blev sushi för min del, love it!!
Vi hann även med lite shopping, ingenting till mig själv men ett par coola adidas-skor till lilleman=)

Här har det grillats ikväll, och att det alltid är lika gott.. det kan lixom inte bli äckligt (om man inte bränner vid köttet förstås). sen har det även packats inför smålandstrippen, samtidigt som vi har tvättat, slagit in paket, badat lilleman  och städat klart lägenheten...
Blommorna har fått vatten o grodorna sina röda mygglarver så nu är alla nöjda o glada.. utom Tobbe som inte hittar sin vita JL jacka. Kan ju vara så att han har glömt den hemma hos någon??

Nu ska det vikas tvätt.. aldrig en lugn stund!!

Kommentarer

  • A säger:

    Hoppas att ni får en fin helg i Emil-land!

    2009-04-29 | 22:36:19
    Bloggadress: http://lovelyhenisofia.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Tack! Det får vi säkert, hoppas bara att vädret håller i sig=)

























































































    2009-04-30 | 08:00:55

Kommentera inlägget här: