jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Das Festival!

Kategori: Allmänt

Den här veckan har gått utav bara farten, vet inte om det har att göra med att jag var ledig i måndags och att det på så sätt har känts som att det har gått mycket fortare än vanligt..
Eller så beror det på att det har varit full rulle på jobbet och hemma. Det är Malmöfestival i stan, dvs utanför våran dörr eftersom en hel del utav spelningarna är flyttade till Folkets Park. Kan ju vara trevligt men de är det inte!!
Folk överallt, med det värsta utav allt är att det inte går att få tag på parkering.. tur för mig tt jag cyklar.
Vi var i alla fall nere på stan i onsdags för att äta langos och hälsa på Anna på hennes jobb.. Men det är ingen hit att gå med barnvagn bland så mycket folk. Det var dssutom NJR in the park med Darin, Ola o alla andra tonårsidoler så stan kryllade av tokiga småtjejer som alla är kära i darin...
Idag är sista dagen utav festivalen och ingen är gladare än mig!

Huset som vi bara VILLE ha ligger fortfarande ute o är uppe i nästan 3 mille, vi har lagt ner o letar återigen efter "vårt" hus!!
Back to business 

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Nej jag kan tänka mig att det inte är alls kul med festivalen utanför där man bor. Är det musik till sent på kvällen? Ja, tur du kan cykla. Vad tråkigt med huset. Att hus verkligen kan bli så dyra.. Hoppas ni får tag på ert hus snart :) Kram

    2009-08-21 | 12:20:12
  • Victoria säger:

    Jag är också ganska glad. Fick 500 i p-böter en kväll...gav upp efter att ha letat i 40 minuter och ställde mig där man inte får stå. Har lust att skicka den till Malmö kommun!

    2009-08-21 | 16:36:21

Kommentera inlägget här: