jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fre-sön

Kategori: Allmänt

Helgen som var har varit helt perfekt på alla sätt, när jag gick hem från jobbet i fredags så såg jag en lugn och skön helg framför mig med bara familjen, och precis så blev de (nästan)..
I fredags var jag i och för sig på AW med jobbet men jag tog det relativt lugnt eftersom jag inte ville ligga däckad hela lördagen.. Trevligt var det i alla fall!!
Lördagen började så lugnt som den bara kunde, vi hade soffhäng hela familjen fram tills dess att Liam skulle sova, och då passade vi på att sova hela familjen.. i 2 hela timmar, lovely!!
Därefter cyklade jag ner på stan för att möta upp Anna som hade lovat mig att följa med på stöveljakt.. Det blev inga tyvärr inga stövlar då jag har lite för mycket krav på allting;)
Jag köpte ett par skitsnygga skor istället med klackarna är ingen lek så jag måste öva mig på att gå innan jag vågar använda dem på "riktigt"
Efter shoppingen var det meningen att jag skulle åka hem men istället kom Tobbe och Liam ner på stan och efter ett tag ringde Ida och Martin från lilla torg så då gick vi dit för att säga hej.. Bara det att istället för att säga hej så satte vi oss ner och beställde in vin och öl... så efter ca 4 timmar när det började bli dax för Laim att sova så packade vi ihop oss och cyklade hem för att äta kräftor/räkor..Mmm!!

Igår var vi i Velling simhall som har ett litet badland för småbarn så Liam trivdes som fisken.. Han frös så han skakade emellanåt men då tog vi ett dopp i bubbelpolen för att värma oss.. Det blev en del åkande i vattenrutchkanan oxå, en riktig hit enligt Liam=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: