jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Ge mej huset nu!!

Kategori: Allmänt

Jag har hittat ett hus på hemnet som jag bara blev helt kär i, utan att ens ha sett det. det är en del att fixa, men mest småsaker som att måla o tapetsera men det vill man ju göra vart man än flyttar.
jag har praecis mailat mäklaren för att se om vi kan få en VIP-visning då vi inte är hemma när den "riktiga" visningen är.
Jag kan inte tänka på ngt annat, nästan så att jag skulle kunna köpa huset utan att ha sett det live..

Tur att jag har fått hem alla kort som jag beställt idag så att jag kan pyssla lite med de innan Prison Break börjar.. annars vet man inte, jag kanske hade börjat bjuda hej vilt på ett hus som jag aldrig sett o som kostar några millar.. hade ju kunnat gå hur som helst=/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: