jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hurtbulle..

Kategori: Allmänt

Igår började tydligen mitt nya, hälsosamma liv. Exakt hur det nya livet ska se ut vet jag inte riktigt än men jag ska i alla fall utesluta sötsaker och annat onyttigt.
Fösöka tänka lite mer på vad jag stoppar i mig, kanske skita i att äta pasta, potatis (har ätit raggmunk till middag idag=)) och öka på med sallad istället..
Jag ska även försöka att röra på fläsket lite mer och lite oftare. Att cykla till jobbet är numera en självklarhet!!
Ikväll har jag varit ute och powerwalkat med Anna och Ida... känns hur bra som helst! Mer power åt folket!!
Jag funderar även på att börja använda mitt träningskort som jag skaffade för ca 4 månader sedan och som jag bara har använt en gång. Känns aningen dyrt att betala 1900:- för ett pass kick-boxning..

Det svåraste är att få till tiden till att träna bara, imorgon ska Tobbe iväg och spela badminton och på torsdag ska jag iväg på VIP-kväll i en butik i Vellinge. På fredag är det AW (igen) och på lördag är det kräftskiva.
Jag önskar att jag hade tyckt om att springa, det ser så skönt ut när man möter folk som bara flyger fram i parken, men bara jag joggar runt huset så flåsar jag som, jag vet inte vad...!! Tycker dessutom att det är skittråkigt och skitjobbigt!!

Liam har i alla fall tillfrisknat från sin feber så imorgon blir det jobb för min del och dagis för lilleman.. han har tjajtat om att gå till dagis hela dagen idag, så skönt att han gillar de!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: