jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Stressigt värre..

Kategori: Allmänt

Det är lite fullt upp i mitt liv just nu så bloggen kommer i andra eller kanske tredje hand.. Helgen spenderade jag med sonen och kollegorna på Österlen där det badades, grillades och intogs ett ex antal alkoholhaltiga drycker, mycket trevligt..
Liam var dock helt slut på söndagen, han sov middag i flera timmar o deckade för natten bra mycket tidigare än vad han brukar..
Igår kväll var jag på Me & I party.. Det blev än helkväll med en hel del shoppande, Liam får 4 nya tröjor till höstgarderoben=)

ikväll ska vi ta med "farfar" som är här och passar Liam, ner på stan för att äta. Det blir gränen för hela slanten sammtidigt som jag måste hinna med att handla lite saker inför bröllopet som vi ska på helgen..

Imorgon efter jobbet får det bli IKEA då jag har lovat att köpa med en del saker till folket i Vimmerby.

Däremellan ska jag hinna med o jobba, packa, leta hus, vara en bra mamma/sambo.. osv...

Nu ska jag packa in mig i bilen, köra hem och hämta cykeln, ta mig ner på stan o helst vara där innan kl slår halv fem..

See ya!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: