jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Pics från bröllopet!

Kategori: Allmänt

Det har tjatats en del om att jag ska lägga upp lite bilder från bröllopet som vi var på för ett par veckor sedan.. Så här kommer de..


Jag och Tobbe hemma, innan vi ska åka till kyrkan..


Vigseln i kyrkan..


Det vackra brudparet..


Madelen & Tobias


Bröllopstårtan..


Jag och Tobbe


Tobbe, Ola och Fille


Jag, Anna och Mia


jag och anna


haha..

Det får räcka för idag.. nu vaknar min febriga son!!


Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Guu vad skojj med bröllop och vad fina ni var allihop!

    Å din klänning du pratade om, skitsnygg!

    2009-08-24 | 21:50:18
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    ja, visst är det hur roligt som helst med bröllop=)

    Tack, jag gillade klänningen och är glad att jag hade den på mig!!

    2009-08-25 | 09:48:47

Kommentera inlägget här: