jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

What to do??

Kategori: Allmänt

Som jag skrivit innan så ska jag/vi på bröllop i helgen. Jag hittade min klänning (eftersom man måste ha en ny för varje bröllop) redan för ett par månader sen..
Hur den ser ut tänker jag inte gå in på..

Jag har nu fått reda på att en annan tjej ska ha exakt samma klänning som mig och hur kul känns det då??
Jag vill ju ha den samtidigt som jag tycker att det är skittråkigt..

Till den stora frågan, what to do??
Tilläggas bör att jag har köpt väska, skor osv som matchar klänningen...

Kommentarer

  • Charlotte säger:

    men neeeej så tråkigt. jag förstår ditt dilemma. men inte kan du gå och köpa allt nytt en gång till... frågan är ju mest VEM som har likadan klänning.

    2009-08-12 | 09:06:48
  • Gordi säger:

    Det hade jag skitit i. Du bär säkert upp den finare =)

    2009-08-12 | 09:14:25
  • Jennifer säger:

    Nej, en sån sak kan man inte skita i, faktiskt. Men Charlotte har en poäng - VEM är den andre? Det kan spela roll :)

    2009-08-12 | 10:17:15
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • syster säger:

    Klart att du ska ha den! Ni kommer ju piffa helt annorlunda så att det inte syns att det är samma, och du kommer vara skitsnygg.

    2009-08-12 | 10:47:16
  • Evelina säger:

    det är Josefin Astbrant som ska ha samma klänning!



    Som tjej vill man inte ha samma klänning som ngn annan men att fixa med en ny nu känns mest stressigt!

    2009-08-12 | 11:19:55
  • Charlotte säger:

    du kommer va hur snygg du vill & bära upp den bäst.

    I love You!

    2009-08-14 | 20:59:16

Kommentera inlägget här: