jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mini-picasso...

Kategori: Allmänt

Min tid räcker verkligen inte till.. den bara springer iväg och jag hinner inte med..
Jag som ahde tänkt att jag skulle hinn så himla mycket den här veckan har inte hunnit hälften..

I tisdags var jag nere på stan med syster yster, skönt att få komma iväg lite
och framför att få gå på stan utan en vild två-åring som gör allt för att få åka rulltrappor.. o skiter i vilket håll de går åt.. han kliver bara rakt ut, vilken kan vara aningen farligt ibland!!
Jag gick i alla fall loss i min shopping o köpte mig en systemkamera, äntligen!
Den blev det en del andra bra-o-ha-grejer, bla en julklapp till mamma. Jag är nästan klar med alla klappar och det känns riktigt skönt!
Igår efter jobbet och maten så fick jag för mig att Liam och jag skulle "
måla"..
En bild säger ju mer än 1000 ord så...


Det här med att måla på papper var ju inte lika roligt efter att jag hade målat prickar på liam och kallade honom för lilla gubben.. Jag fick därefter ett lila ben=)
Dett var tydligen väldigt roligt eftersom han bad mig att vi skulle måla ikväll igen, men eftersom det är ett projekt så blev det inte så...
Vi har istället ängnat kvällen åt att tvätta, dammsuga, slå in paket.. osv

Tanken var att jag skulle prova ut kläder inför julfesten imorgon men jag har absolut ingen ork till detta så det får helt enkelt bli som de blir..
Jag hade dessutom tänkt att jag skulle lära mig lite om min nya kamera men jag sparar det till helgen för nu ska jag bädda ner mig i soffan och njuta av min glögg och min lussebulle.

Jag tänker att jag ska hinna med med så mycket men orken räcker inte riktigt till.. eller om det kanske är tiden som inte räcker till.. eller kanske en blandning utav båda?!?

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Du e duktig du, som håller dig till EN lussebulle. Jag kan inte få nog utan äter hur många som helst, haha.

    2009-12-04 | 12:16:56

Kommentera inlägget här: