jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

fullmåne..

Kategori: Allmänt

Dagen började ganska så bra när jag insåg att vi faktiskt inte har blivit väckta mer än 2 ggr inatt.. Synd bara att de har varit fullmåne så de tog ett tag innan jag väl somnade men därefter har jag sovit som en stock!!

Vi har haft lite problem me datorerna på jobbet idag så de dröjde tills efter lunch innan vi ens kunde börja arbeta så de blev en hel del fika o kaffe i förmiddags..
I morgon ska jag på affärslunch på Malmö arena,  det är ett kundmöte med en utav de största kunderna vi har hand om, spännande!!
Tobbe ska jobba i morgon med så Liam ska vara hemma med syster yster.. 

Efter jobbet idag har vi ännu en visning inbokad, de är ett radhus i videdal, men jag hoppas fortfarande på de vi ska o titta på i helgen.. Me like=)

Nu ska jag jobba lite innan de är dags att gå hem!
Tjing!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    ja det ni ska titta på till helgen är verkligen supernajs...håller tummarna=)

    2009-02-09 | 19:37:00
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    ja, de vi kollade på igår va inte intressant i alla fall!

    2009-02-10 | 08:47:53

Kommentera inlägget här: