jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

hämtpizza o husköp!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit full rulle från de att vi vaknade fram till precis just nu..
Efter att alla morgonbestyr va avklarade så traskade vi till parken för att leka av oss lite innan lunch.
Eftermiddagen började i svedala hos Gordan me familj där grabbarna fick leka (brottas) o vi vuxna (alla utom Gordan) pimpla kaffe... alltid lika nice o träffa dem! Så skönt att ha ett kompispar som är så lika oss i sättet o som dessutom har en son som är lika gammal som Liam.. perfa!!
Hade två husvisningar inbokade idag o vi föll för ett utav dem, inte pladask med lite så nu ska de funderas o diskuteras.. Vi har ett hus som vi ska kolla på nästa helg som jag hoppas på att bli riktigt kär i, för de är verkligen ett hus i min/våran smak=)
Har även hunnit med en sväng till Jocke o Ann i Åkarp, köpte även me oss pizza o de va den godaste pizzan jag ätit sen jag flyttade till Malmö. Så hädanefter blir de till att åka o hämta där!!
Liam är så glad åt Arras, deras hund så han har lekt o busat med honom så han va helt slut nu när vi kom hem o nästan bad om att få gå o lägga sig..
Nu ska jag mumsa djungelvrålsklubbor o diskutera ett ev husköp!!

Kommentarer

  • Gordi säger...man kan inte läsa dina kommentarer nu säger:

    alltid nice att träffa er oxå=) Underbara smålänningar :)

    2009-02-09 | 15:01:00
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Gordi säger:

    Oj d blev lite fel där med namnet hahaha...

    2009-02-09 | 15:01:44
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    haha, jag fattade ingenting när jag läste din översta kommentar..

    see ya

    2009-02-09 | 15:23:09

Kommentera inlägget här: