jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Influensan har nått malmö

Kategori: Allmänt

Hej alla!
Här är det fortfarande sjukstuga för hela slanten. Tobbe mår väl oki med bara lite snorig näsa men Liam och jag har feber o mår skit.. Bara de att på lilleman märks de inte lika mycket som de gör på mig! Jag har legat i soffan från de att jag vaknade imorse (rättare sagt då Liam väckte mig 06.14) o hela dagen, försökt att sova till och från men de är lättare sagt än gjort, speciellt med en lilleman som drar i en. Vaknade ett par gånger utav att han petade mig i näsan.. fräscht;)

Just nu har jag ingen feber men de blir till att vara hemma imorgon med för att verkligen friskna till, är så trött på att gå omkring och vara förkyld hela tiden!
Har inte ätit mer än lite frukt idag så imorgon hoppas jag på att aptiten är tillbaka så att man kan få lite nya krafter!

Nu blir de åter soffläge o lite lyxfällan på de, sen bums i säng!
Liam har "sovit" sen klockan sju men har redan varit vaken 6 ggr. Känner på mig att de blir ännu en väldigt jobbig natt!!

Just de, för någon timme sen så smällde de utav bara den här ute på gatan, lät typ som en bomb eller om de va någon som blev skjuten.. ska kolla vidare på nätet om jag kan hitta någon info. trevligt område vi bor i va??
Jag tyckte mig se rök ute på gatan men har inte hört några sirener så de kanske inte va så allvarligt!

Kommentarer

  • syster säger:

    När det är bomber eller skottlossning hörs det bort till mig...och det gjorde det inte ikväll så det var nog bara en smällare :-)



    Sista dagen på jobbet imorgon! Känns...konstigt. Krya på er! Kram

    2009-02-05 | 21:23:12
  • Anonym säger:

    En smällare men jädrans drag då kan jag tala om!

    Ska du ut o fira imorgon efter jobb eller vad händer?

    kram

    2009-02-05 | 21:52:15
  • Anna säger:

    krya på er sjuklingar.....

    hoppas ni får sova i natt...

    tänker på er... kram

    2009-02-05 | 22:13:27
  • syster säger:

    Jepp, jag ska fira både ikväll och imorgon :-) Tjejmiddag i Höllviken ikväll, imorgon blir det utmaningarnas hus och sen middag på Carib Creol. Hörs i helgen!

    2009-02-06 | 12:28:46
  • Gordi säger:

    Krya på er, usch inget kul att vara sjuk. Kram

    2009-02-06 | 20:04:21
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    tack för alla krya-på-oss-kramar!!

    2009-02-06 | 21:53:44

Kommentera inlägget här: