jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

mini-Picasso

Kategori: Allmänt

Efter att ah sovit ca 3 timmar sammanlagt inatt så är man näst intill ett psykiskt sammanbrott.. imorse när Liam vaknade så hade jag gjort vad som helst för att få dra täcket över huvudet o sova vidare tills de att man vaknade helt utvilad men Tobbe skulle iväg o jobba så de va bara att "hoppa" upp.
Valde mellan att vara hemma o slappa eller gå ut o se till att ha ngt att göra hela tiden för att inte hinna känna efter hur trött man igentligen var.. Det blev de sistnämda!
Gick till torget för att handla lite ägg o därefter till syster yster för att få lite nybryggt kaffe ihopp om att vakna till liv. De gicg hyffsat o de slutade med att vi traskade ner på stan för att handla lite nödvändigheter men Liam vaknade efter att ha sovit i 20 min o eftersom han inte tycker att de är specielt roligt att gå på stan så handlade vi med os semlor o gick hem till oss för att pimpla ännu mer kaffe. De måste ha gjort susen för jag har hållt mig vaken hela dagen o inte ens varit på väg till att somna en ända gång.. Måste säga att jag är impad!!
Nästa vecka så ska Tobbe jobba ett par dagar, min syster är hemma o har lovat att ta hand om Liam.. hon har även lovat att han ska få sova där en natt så att vi kan få lite sömn.. de ser jag fram emot enormt mycket, tur att man har en snäll syster som alltid ställer upp.. TACK!

Liam har fått måla en tavla idag

De kom lika mycket färg på stolen som på tavlan.. o färgen gick inte bort=(
Tur att vi precis har skruvat ihop tripp trapp stolen=)


Så efter målandet fick de bli ett bad


En glad liten "skit"

Nu ska jag dricka vin o äta toast. Tobbe ska ut o öla ikväll så jag ska inta soffläga o glo på melodifestivalen!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Fina killen som driver mamma o pappa till vansinne om nätterna...jättebra blev bilderna=) Måste se till att ses snart..saknar er, kram

    2009-02-07 | 20:36:18
    Bloggadress: http://gordi.blogg.se/
  • Evelina säger:

    o vi saknar er med=)

    vad gör ni imorgon förmiddag?

    vi kanske skulle komma ut till er ??

    kram

    2009-02-07 | 20:59:18
  • syster säger:

    Det verkar faktiskt inte helt enkelt att måla fint med världens största pensel.

    2009-02-08 | 00:23:07

Kommentera inlägget här: