jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Hur är de möjligt?

Kategori: Allmänt

Sitter här och väntar på att Let´s dance ska börja, vet igentligen inte vad det är att vänta på för de är ju inte ens någon som åker ut ikväll men de är av ren vana tror jag..
Tobbe o jag har mosat i oss, först massa mat och sen godis på de så jag är så mätt att jag inte ens orkar dricka upp mitt vin o då är de illa!
Eftersom jag drack lite vin igårkväll så va jag inte speciellt sugen nu ikväll men de hör ju lixom till att dricka vin på fre/lör kvällarna så de va ju bara att kkorka upp innan men nu står flarran där, halvfull o bara väntar på att någon ska tömma den.. Men inte ikväll o inte imorgon så de får bli i veckan som kommer för nästa helg är de ju gammalt!

Hoppas på att Liam får för sig att vi ska sova en hel natt inatt för natten till idag va ingen lek kan jag tala om, det kändes inte som att jag hann o somna om mellan gångerna som jag blev väckt.. o så upp o jobba på de, och med de jobbet som jajg har nu så gäller de att vara pigg, vaken o allert för de finns ingen tid till att gör ingenting eller bara sitta o glo.. igår glömde jag tom att gå o kissa (under hela dagen) för att jag hade så mycket att göra..

imorgon ska vi ner på stan en sväng, jag är i behov av lite nytt smink och ett fotoalbum så att jag kan fortsätta med att klistra bilder..
Nu ska jag se dansarna svänga på sina lurviga!!
En fråga bara, hur kan man riva itu en telefonkatalog.. är de möjligt.. på riktigt alltså??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: