jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

fredag, shopping och AW.. (smile)

Kategori: Allmänt

Vi har haft något fel på vårt virusprogram hemma så jag har knappt vågat använda datorn de senaste dagarna men nu hoppas jag att det ska vara löst så att jag kan börja blogga lite mer...

Under den här första jobbveckan så har jag kommit fram till att man blir ganska så bortskämd av att ha semester, speciellt när det gäller att sova lite längre om mornarna.. Liam har för det mesta sovit till åttasnåret nu i tre veckor o o jag har glatt hängt på den trenden.. tills i måndags när kl ringde 06.20
Jag har varit skitrött hela veckan o när klockan ringer så vill man inget annat än att bara slå av alarmet, lägga tillbaka huvudet på kudden o somna om.. men man inser ganska så snart att semestern är över o att man ska ut i det "härliga sommarvädret" för att cykla till jobbet o vara lite viktig...
Väl på jobbet så är det lugnare än lugnast o alla som man försöker få tag på har semester o återkommer i augusti så nu sitter vi med listor på kunder som ska gås igenom... Det är näst intill folktomt på hela kontoret, knappt några telefoner som ringer och det "vardagliga arbetet" lyser med sin frånvaro..

Känns bra med fredag, jag slutar dessutom tidigt (kl 14.00) och ska ner på stan med mamma o sonen för lite shopping innan det är dags att möta upp kollegorna för AW på lilla torg. Dessutom är det löning o det var en utav de bättre.. den bästa någonsin måste jag nog säga=)

Sommaren lyser med sin frånvaro och jag blir mer o mer sugen för varje dag som går på att boka en utlandsresa.. Nu är vi lite inne på Kroatien, det ska visst vara bra har jag hört! Någon som har varit där??

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag vill också till kroatien! Har bara hört en massa bra om det stället :)

    2009-07-24 | 11:37:53
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/
  • Evelina säger:

    ja, samma här, kanske blir en tripp i aug/sep ändå=)

    2009-07-24 | 11:54:34
  • Jennifer säger:

    Vi var väääldigt nära på att boka en resa dit nu i sommar. Men vi kom fram till att vi hade lite annat att lägga våra lappar på just nu, tyvärr. Men öland är ju nästan som utomlands, eller hur ;)

    2009-07-24 | 17:00:11
    Bloggadress: http://yenniifer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: