jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Ballongflygning...

Kategori: Allmänt

Äntligen blev det av.. ballongflygning!!
Kl 03.05 steg jag upp i morse för att infinna mig i Lund kl 04.00 för att flyga ballong, vilket äventyr!!
Tog hur mycket bilder som helst men eftersom jag slutar jobba nu så hinner jag inte skriva till bilderna så det får bli vid ett senare tillfälle. det kommer dessutom fler bilder, under morgondagen!!


Här håller vi på att "bygga ihop" ballongen..



Själva ballongen ligger i säcken.. tungt var det ska ni veta!!

   
Förberedelser... 


Ballongen fylls med kalluft..




Här är vi inne i  ballongen under tiden vi blåser upp den..



Ballongen strax innan vi reste upp den för flygning...


På väg mot Lund..


Flygfoto...


Ballonghäng...


Jag & Maria..

Skuggan av ballongen..




Strax innan landningen..


Sydsvenskans ballong!!


Hela gänget.. (utom jag som tar kortet)


jag försöker rubba ballongen;)


landningen.. gick suveränt bra=)


Kommentarer

  • Maria säger:

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Det var så kul att flyga!!!! Wiiiihiiii!!

    2009-06-02 | 18:51:59
  • Evelina säger:

    jaa veet!! Vill igen o igen...

    Ha de så trevligt i London!!

    2009-06-02 | 19:56:01
  • Gordi säger:

    Fan va nice ni verkade ha=)

    2009-06-02 | 21:02:37

Kommentera inlägget här: