jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Mer sol åt folket!!

Kategori: Allmänt

Förkylningen, eller vad det nu var är mycket bättre idag. C-vitaminerna gjorde susen, synd bara att Liam sov som en riktig knöl inatt så när klockan ringde 06.20 så var jag trötare än tröttast. jag stängde tom av alarmet o la mig till rätta för att försova mig..
Vaknade med ett ryck 10 min senare o skyndade mig upp för att fixa till mig någolunda, väcka lilleman o få på honom kläder, prommenera bort till dagis (men en 13 kg tung Liam) på ena armen o handväskan på den andra. Att jag aldrig lär mig att ta skor utan klack i såna lägen...!!
Tillbaka hem för att hämta bilen, vidare till jobb för att dra kortet till entre-dörrarna 07.30

Ganska så bra jobbat enligt mig själv!!

Idag har vi börjat med ett nyytt projekt, en näringslivsbilaga som ska ges ut i september.. Känns kul med ett nytt projekt. Frågade dessutom chefen idag när jag får reda på hur det blir med min anställning... svaret blev: På torsdag!!
Först ska vi till the Lodge och SPA:a=)

Jag har bara 1,5 vecka kvar till min semester, Tobbe jobbar sin sista dag på sön.. orättvist! Men sen har jag två veckor i aug då han får nöja sig med en.. vi pratar om att ev ta en sista minuten någonstans. Passa på medans det är gratis för lilleman lixom..

Ikväll är det säsongsavsluting av DH.. så från och med nästa vecka är det väl bara skit på teven, därför kan det vara på tiden att få hit sommaren till Sverige.. för den lyser verkligen med sin frånvaro!! 
                                                                      
                                                                                     Mer sol åt folket tack!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: