jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sömnproblem

Kategori: Allmänt

Liam har alltid varit ett barn som somnat själv i sin säng om kvällarna, presis så som vi vill att det ska vara.. Bara det att något har plötsligt hänt, tror att det är en typ av separationsångest eftersom han vill att vi ska sitta inne hos honom tills de att han somnar..
Dessutom har han börjat vakna en till två gånger varje kväll då han skriker efter vatten.. det ahr han gjort innan i perioder oxå så det är inget märkvärdigt med de..
Men så ikväll vaknade han av telefonen för drygt en timme sedan o han vägrar att somna om, eller rättare sagt, han vill att jag ska sitta inne hos honom.. bara det att när jag reser mig upp o ska gå ut så vaknar han o så börjar det om igen.. samma sak..!!
Jag är trött och behöver semester!!
Bara 2 dagar kvar=)

Ikväll har jag bakat en chokladmoussekaka som jags ka ta med till jobbet o bjuda på imorgon. Fira att jag snart ska ha min första riktiga semester sen det att jag gick ut gymnasiet. För jobbar man i den branshen som jag gjorde innan så kan man se sig i stjärnorna om efter semester... Där är det 14-timmarspass som gäller o hinner man sitta ner i 20 min för att äta lunch så ska man vara glad!!

Tobbe är på Debaser o njuter av sin ledighet med lite ölande o Danne Berg.. Jag vill med vara ute i sommarvärmen!
Men måste erkänna att jag har det ganska så bra här hemma i min ensamhet, framför datorn och med ett glas rödtjut!!

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Det där med jobbet känner jag igen :) semester. Ja, jag ska också ha min första "riktiga" semester om ca 3 veckor. Ska bara ha två veckor, men det är iaf semester :) Det är väl så med barnen..att dem går in i alla möjliga sorters faser hela tiden. Sover han hela nätterna? Hoppas kakan blev god och att dina två sista dagar går snabbt. :) kramar

    2009-06-25 | 08:05:28
  • evelina säger:

    kakan blev supergod=)

    liam vaknar ett par ggr varje natt och har i stort sett gjort det sen han föddes.. men man vänjer sig;)

    hoppas att allt är bra med dig o bebben..

    kram

    2009-06-25 | 19:50:46

Kommentera inlägget här: