jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En helt vanlig dag..

Kategori: Allmänt

Idag blir det verkligen inget långt inlägg, jag är trött som attan o så lever min mage ett eget liv så helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig ner o dra täcket över huvudet.. men det får vänta ett par timmar!
Det är tydligen antikrundan från Vimmerby så vi har tänkt att se ifall att de finns någon Vimmerbybo som har någonting av värde.. tror även att det är lyxfällan ikväll.. alltid lika roligt att se hur dumma folk är som inte kan ta hand om sin ekonomi!!

Imorgon är det redan fredag, fattar inte hur fort veckorna går.. Speciellt denna vecka då jag har varit hemma i två dagar..
Idag va första dagen som Liam har varit själv ett par timmar på dagis, det hade gått jättebra så imorgon är det dags igen.. sen är det bara nästa vecka kvar att skolas in innan det bli dagis på heltid! Han verkar gilla de o jag tror verkligen att han är mer än redo för det!

Har även idag hunnit med att baka, det blev ännu en kladdkaka som ska med till jobbet imorgon.. Jag ska bjuda pantertanterna på fika=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: