jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En kaosfylld dag..

Kategori: Allmänt

Sitter här med näsan proppad med papper, har börjat få näsblod nästan varje dag de senaste veckorna.. Och eftersom jag ahr blödarsjukan o har haft några tusen näsblödningar i mitt liv så vet jg exakt vad det beror på.. sömnbrist!
Min kropp reagerar allltid med näsblod när det är ngt som inte stämmer så vad jag skulle behöva är några nätters sömn, är så less på att gå omkring med ett huvud som väger bly hela dagarna o den där ständiga tröttheten som gär sig påminnd titt som tätt.. tur att det finns kaffe säger jag bara!!
Idag har det dessutom varit kaos på jobbet, den gruppen som jag jobbar i består av fyra personer med mig, två utav dem har varit på kurs idag o den tredje är ledig om onsdagarna så jag har skött 4 pers arbeta efter att ha jobbat en månad.. självklart så dyker de ju upp bokningar o problem som aldrig förr och telefonen har gått varm.. runt lunch va ja näst intill gråtfärdig o hada noll koll på allt.. men efter lite fixande o trixande, ett system som la ner o min mus som slutade att fungera under en timmes tid så såg jag plötsligt ljuset igen.. men med en timmes övertid o en hel hög med frågor o problem till imorgon så stängde jag ner datorn i hopp om att allt va fixat inför morgondagens tidning! om inte så lär jag märka det imorgon bitti!!

Har precis haft besök utav ann o deras vovve Arras, tobbe o Jocke har varit o spelat badminton så då passade vi på att dricka te o umgås.. deras lilla knodd ska ju ut vilken dag som helst så det blev mycket bebissnack, jag kan sakna de inblan så de va trevligt!

Nu ska jag dricka lite te med min kära sambo innan en efterlängtad säng väntar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: