jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

En solig dag i Vimmerby

Kategori: Allmänt

Jaha, då var man i Vimmerby då.. känns bra att vi åkte ner igår kväll.. Liam skötte sig exemplariskt och sa som vanligt inte ett ord under den 4,5 timme långa bilresan.. Eller visst ptatade han.. men inget gnäll! Vi har dessutom fått låna Gordan o Henkes bärbara DVD och den var verkligen poppis.. så en sån får vi nog ta och köpa oss snart!

Liam gjorde sin första inskolningsdag på dagis igår och det hade gått jättebra, som väntat!
Lite konstigt oxå eftersom det bara bev en dag den här veckan men på måndag ska han ju dit igen..
Själv slog en förkylning ner över mig igår så jag kände mig helt febrig under resan till Småland, men efter att ha fått sova inatt så mår jag relativt bra idag.. SKÖNT!

Ska strax väcka den lilla mannen som tog en tidig nap idag, ska hinna med o käka lite lunch innan vi ska packa in oss alla i bilen och åka till Gamleby.. kommer att bli en tung eftermiddag, sönt ändå att ha med Liam som förhoppningsvis kan få oss alla på lite "gladare" tankar..

det var allt från mig idag.. see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: