jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Lila tema

Kategori: Allmänt

Jag har bivit helt tokig i färgen lila både när det gäller inredning o kläder..
Allt jag tittar på i affärer är lila.. märkligt det där!
Så idag när vi var på IKEA så köpte jag lila gardiner, lila ljus o en massa annnat bra o ha saker så nu har jag fixat till vardagsrummet i just lila. Jag är supernöjd! Det känns som ett helt nytt rum.
Liam har fårr sin egna lilla lampa som han är mer än nöjd över, den tänds och släcks flitigt kan jag lova=)
Köpte även med en lampskärm o nya bordsunderlägg så man kan säga att köket har fått sig en ny tuch oxå!!
Lite småfix kvar bara..

Inväntar Jocke, Ann och Arras som är på väg hit med lite thaimat för att sedan kolla på melodifestivalen.. så en lugn o skön hemmakväll står på kvällens schema..


Kommentarer

  • Gordi säger:

    Lila e fint=)

    Ha så trevligt idag. Som jag skrev igår så har vi åkt på maginluensan alla 3, tråkigt och sjukt jobbigt! Vi hörs, kram

    2009-03-08 | 09:20:58

Kommentera inlägget här: