jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

tjockisonsdag

Kategori: Allmänt

Idag mår jag mycket bättre, hostar fortfarande men de hindrade mig inte från att gå till jobbet imorse.. Skönt att man äntligen börjar må lite bättre=)

Har inte så mycket att blogga om nu när man jobbar hela dagarna.. Fick ett big-bauta-påskägg idag utav Manpower samt en massa kanelsnäckor till fikat på jobbet så vad hände med att försöka hållla sig ifrån sötsaker??
Kom även på att det är våffeldagen idag o vad måsta man inte då.. jo, äta våfflor!! Så nu är det oxå avklarat!
Har haft lite funderingar på att gå/cykla till jobbet om mornarna men när man vaknar o ser att det inte är speciellt många grader ute o att bilen lixom står där o bara vämtar på att få åka till Sydsvenskan.. ja, då är det inte världens lättaste att stå emot bilen vill jag lova.. Men snart så, när de blir lite varmare=)

Ikväll ska jag klistra lite kort, va inne i en effektiv klipp-o-klistra-period för ett tag sen men sen la jag bara av en kväll o då är de så fruktansvärt segt att komma igång igen!

jaja.. nog tjatat för idag!!

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Jag vet att det e svårt att sätta igång igen med klipp o klistandet...tog mig evigheter att bli färdig, nu ska jag bara skriva lite i boken sen e det klart=) Hoppas det går bra på dagis, kram

    2009-03-25 | 21:07:27
  • Evelina säger:

    bara det att jag har 4 stora album från Liams första år, plus två som är hans egna.. GALET!!

    ses snart tycker jag!

    kram

    2009-03-26 | 20:09:19

Kommentera inlägget här: