jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sol, underbara sol!!

Kategori: Allmänt

Har varit hos Anna och kollat in hennes nya lägenhet, riktigt nice=)
Känns helt sjukt att hon ska bo här nu.. woligt!!

Fick rycket över alla äckliga damråttor här hemma så jag har tagit en svängom med damsugaren nu ikväll.. men svabbandet lämnar jag åt sambon..

Hade med mig både en vinflarra o 2 biobiljetter hem från jobbet idag.. de går bra nu=)
På onsdag ska vi ha stormöte o få reda på ev förändringar. Jag hoppas på att få reda på ngt ang oss manpoware.. we will see!!

Bara två dagar kvar till jag ska se malmö från ovan, ståendes i en korg så håll tummarna för att det fina vädret håller i sig!!

Imorgon börjar syster sitt nya jobb, lycka till!!

jag är trött o borde gå o lägga mig..

Kommentarer

  • syster säger:

    Ska jag fortfarande vara barnvakt när du flyger?

    2009-05-18 | 22:41:11
  • Evelina säger:

    Tobbe har bytt hela veckan så han går tidigt, dessutom är Eva och Bert här då.. men vi kan ju ses en sväng ikväll om du har tid??

    2009-05-19 | 08:06:42
  • Gordi säger:

    Fan va skoj med luftballong.

    Grattis till Viktoria till det nya jobbet, kram

    2009-05-19 | 17:05:07
  • syster säger:

    Tack Gordi! Jag är helt slut i rutan efter första dagen...men det blir nog bra så småningom :-)

    2009-05-19 | 17:52:26

Kommentera inlägget här: