jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Tomorrow..

Kategori: Allmänt

Har precis varit iväg och inhandlat mig ett par korta träningsbyxor, insåg igår att långbyxor är alldeles för varmt.
Väl inne i affären, nar jag stod i kassan o skulle betala så går de ut en yngre kille som pesonalen ett par sekunder senare springer efter. Det visar sig att han har tagit på sig ett par nya skor från affären och packat ner sina gamla i en skokartong som han lämnade kvar i affären!
Bra att de tog honom säger jag bara. Vilken idiot!!

Idag har vi haft utbildning halva dagen och brainstormat om olika case som kan uppstå på mitt jobb, det har varit skitkul så det hoppas jag att vi kommer att göra fler gånger.. Det var länge sen jag skrattade så mycket. Ler med hela ansiktet bara jag tänker på dagen som varit.. fler såna dagar tack!!

Liam är inne i en sån härlig fas när han bara ska härma all man gör och säger.. han försöker i alla fall!! Ibland lyckas han få till orden så att det låter riktigt bra, ibland inte!
Det roligaste är när han härmar tuppen o säger: chookolaaad.. söte=)
Han kan inte se en boll utan att säga: Min Bolla, vilket betyder att det är hans boll.. och när man är  en sportaffär som idag så blir han helt tokig när det hänger bollar på väggarna.. eftersom han tror att det är hans bollar o bara MÅSTE ha dem. Han lyckades hitta en stor låda med en massa basketbollar som han skulle kasta ut över hela golvet så jag o Tobbe hade fullt upp med att plocka upp alla bollar som var överallt.. busunge!!
Inte världens lättaste att gå i affärer med en 1,5-åring!!

Imorgon jobbar jag bara halvdag, efter lunch sticker jag o kollegorna i mitt team till Ystad Saltsjöbad för SPA, Yoga och
3-rätters middag.. Det ser jag fram emot!!





Kommentarer

  • Gordi säger:

    Ha en supertrevlig dag i Ystad, kram

    2009-05-27 | 20:35:24
  • Evelina säger:

    tack vännen=)

    2009-05-27 | 20:50:10
  • Victoria säger:

    Enjoy! Själv ska jag nog slå till på en MacBook imorgon :-D

    2009-05-27 | 23:18:34
  • Evelina säger:

    Tycker jag att du ska, te en snygg/cool färg o inte en tråkig svart,, va lite galen!!

    2009-05-28 | 08:06:23

Kommentera inlägget här: