jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Checklista..

Kategori: Allmänt

Torkat golven: check
Tvättat: check
Framkallat bilder: Håller på att ladda upp bilderna
Klistra in foton i album: check

Jag har dessutom hunnit med att fixa pannkakor till mig och lilleman, därefter hoppade vi ner i ett varmt bad.. Det har blivit en rutin för oss att bada varannan dag, så mysigt!!
Vi har även hunnit med att glutta på pippi och slagit in ett par julklappar.
Jag är nöjd med vad jag har hunnit med idag..

Idag ahr solen tittat fram här i skåneland, och vilken skillnad et gör på humöret, man blir ju mycket gladare o piggare av att bara se lite solljus.. synd att de visar sig så sällan bara!!
Jag skulle vilja ha snö till helgen, finns det någon vädergud som kan fixa det, så snälla.. do it!!

Idag fyller Tobbe år men eftersom han jobabr kväll och vi knappt ses ngt de veckorna så grattade vi honom i söndags.. han fick en massa paket, god mat o nybakade scones till frukost..

Nu ska jag hämta mig ett par apelsin, krypa upp i soffan och invänta mina vänner, de desperata såklart!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: