jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

framkallning=inte min grej!!

Kategori: Allmänt

Det här med att framkalla bilder hemma genom att ladda upp på nätet och sen beställa är inte riktigt min grej.. Varje gång så är det något som går fel, hur jag än gör och vilken sida jag än chansar att framkalla ifrån.
jag har hittat en favorit, crimson.se och vill gärna inte byta, deras bildkvalité är helt klart bäst, jag gillar även att kunna välja om det ska vara vit kant, blanka/matta bilder osv..
De 204 bilderna som jag hade valt ut för uppladdning igår var borta imorse när jag vaknade..

Jag försöker helt enkelt igen!!

Jag har även strykt julgardinerna så imorgon blir det att plcka fram alla stjärnor o pynta till de.. mys!!
Tobbe är dessutom hemma imorgon kväll så då ska jagäven lyxa till det med glögg för att få till rätta julkänslan..
Hann även med att handla lite julklappar på lunchen idag så jag ska slå in lite paket men
märkte precis att det är paradise hotel så jag ska hämta mig ett par mackor o slå mig ner i soffan...

Alla måsten börjar ta slut och det känns riktigt bra, vinterdäcken får vänta till helgen helt enkelt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: