jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

det är mycket nu..
Har ine bloggat på flera dagar, jag var på väg en gång igår, skrev tom ett par rader som jag sen suddade ut och stände av datorn.
Igår morse, väldigt tidit så åkte jag med kollegorna till the Lodge för en heldag med utbildning, team-building, SPA, 6-rätters middag och övernattning.. inte helt fel kan jag lova även om jag fick hoppa över spaandet pga av mitt sk tillstånd..
För er som bor här nere i skånekrokarna eler för er som funderar på att åka iväg en helg för att bara koppla av så är verkligen The Lodge helt rätt ställe att göra det på.

Idag har det mest fixats en massa här hemma, direkt efter jobbet så kröp jag upp i soffan och vilade mig nån timme innan det var dags att hämta lille mannen på dagis, hade ju inte sett honom sen igår morse och saknade honom som bara den. Skönt att vara hemma hos mina killar igen..
Sen har det lagats en delikat middag som uppskattades utav precis alla, vi  har tvättat, diskat, plockat undan alla saker som ligger överallt, badat osv...
De senaste timmarna har tillbringats i soffan med en skål godis, vin för sambons del  (som jag sniffar på emellanåt) och cola till mig. Liam deckade strax innan idol, timing/planering kan man oxå kalla de...

På tal om idol så är jag lite besviken på kvaliten i år.. men det kanke alltid är så här "osäkert" i början??
Jag har i alla  fall 3 favoriter: Mariette, Tove och Erik.
Ikväll hoppas jag på att Rahbi  (eller vad han nu heter) åker ut. Så rösta på gott folk!!

När vi va på IKEA i veckan så fick vi ngt utav ett ryck och köpte med oss ett utställningsex utav en schäslong hem. Vi har egentlígen ingen plats för den men den va grymt snygg och väldigt bekväm.
Så om vi bara kan få ngn till att slå upp en vägg åt oss så ska vi nog få den att passa in någonsans. Ingen frivillig??

Nu ska jag mysa vidare och njuta av att det är helg, två hela lediga dagar återstår..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: