jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Bilder från Tosselilla..

Kategori: Allmänt

Lägger upp lite bilder från när vi va på tosselilla för ett par helger sedan..


Här "flyger" liam och jag luftballong tillsammans med Anna och Elsa.


Liam kör bil, vi blev helt imponerade över att han både kunde gasa, styra och svänga åt rätt håll från första början...


Denna rutchkana hade jag vela åka, nästa år blir de till att fixa barnvakt så att vi "stora barn" kan leka av oss;)


Här hade jag oxå kunnat spendera ett par timmar med att "leka av mig"


Liam älskar djur, här klappar han en get=)


Tobbe ger sig på de svårtrampade cycklarna..



Liam hoppar studsmatta..


jag och liam åker "larven"







Kommentarer


Kommentera inlägget här: