jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Veckovild..

Kategori: Allmänt

Sitter här och funderar på om jag ska åka hem och baka. Jag hade velat ha kärleksmums i frysen, problemet är bara de att vi inte har någon plats i våran frys. Den är proppad med mat så det går knappt att stänga lådorna...
Idag har jag jobbat, känns bra att vara tillbaka samtidigt som jag har varit oerhört trött. De senaste två dagarna har jag ju inte gjort annat än att bara sova så att vara vaken en hel dag har varit en kamp. efter lunchen ville jag bara leta reda på en skön soffa (vi har ganska så många på jobbet), lägga mig ner o sova en timme eller två... Men istället blev de jobb och mera jobb..
Fattar inte att det redan är fredag i morgon, för mig känns det mer som måndag idag. att man blir så veckovild av att vara sjuk ett par dagar..
Nu återstår bara 10 min av min arbetsdag innan jag ska cykla hem i denna eviga motvind, hämta sonen på dagis och sen hem för att äta middag med familjen.. 
Är det någon som vet om det är idol även i kväll?
Jag gillar att ha det att se fram emot nu om kvällarna, kommer bli jobbigt sen när det bara går på fredagarna...

Kommentarer

  • Gordi säger:

    japp, 20.00 ikväll...tror t.o.m att det e från Malmö

    2009-09-10 | 19:14:34
  • Evelina säger:

    jag såg de, hur bra som helst;)

    Eller rättare sagt, hur roligt som helst med alla som gör bort sig=)

    2009-09-11 | 07:59:37

Kommentera inlägget här: