jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Fotografering!

Kategori: Allmänt

Idag var det bestämt att familje skulle fotaograferas, magen speciellt men även resten av familjen..
Till denna skulle det handlas en del, så som sidenband, blommor och ett vitt linne..
Så runt tiotiden imorse begav vi oss mot Toftanäs ihop om att Ica Maxi skulle ha allt som behövdes, det visade sig att de endast hade mitt vita linne..
Så därefter mot Hornbach för att handla sidenband o blomma.. men där hade de ingenting!!
Eftersom vi skulle vara hos Maria för att bli fotade runt elva, samma tid som alla affärer i Malmö tydligen öppnar på söndagar så blev vi aningen sena för mitt sita hopp på vägen var blomsterlandet.. där de lyckligtvis hade både sidenband och gerbera,ros...
Väl hemma hos Maria hade hon fixat iordning sin egna lilla studio och mutorna blev många för att få liam att göra "precis" som vi ville.. Jag ser verkligen fram emot att se korten.. Spännande!

Det var i alla fall skitroligt!!

Vi hann med en timmes powernap innan dat var dags för oss att åka vidare till Åkarp, där Jocke, Ann & Vincent bjöd på middag..
Vi har verkligen blivit bortskämda den här helgen då vi inte har lagat mat här hemma en ända gång.. Lyx.. och det tackar vi för=)

Lilleman kommer inte riktigt till ro här ikväll, han la sig vid halv åtta men sover inte än.. Jag är hungrig och måste ha mat..
Därefter ska jag lägga ner mig på soffan och njuta av lugnet..
Idag går vi in i vecka 37 och jag kan verkligen inte förstå att vi kan få en bebis vilken dag som helst...

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Ja shit, nu börjar det bli dags att alltid ha mobilen med sig. Ni har mitt jobbnummer också va?

    2010-04-11 | 21:21:50
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Evelina säger:

    Jepp, har alla dina nummer så ha dem nära tillhands=)

    2010-04-12 | 08:08:39
  • Adéla säger:

    Å va glad jag blev när jag hittade dig =) Grattis till den kommande familjemeddlemmen!! Allt bra? Kram Adéla

    2010-04-12 | 19:20:37
  • Evelina säger:

    Tack så mycket!!

    Allt är bara bra med oss.. ska bli mysigt med en liten bebis=)

    Vad jag har förstått så har du oxå två små guldklimpar?

    Kram

    2010-04-14 | 07:54:20

Kommentera inlägget här: