jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Millas dop.

Kategori: Allmänt

Vi är hemnkomna från Småland, om så en dag senare än vad vi trott.
Tobbe åkte på världens migrän så det blev till att tillbringa en extra natt i Hultsfred. Tur att man har så snälla släktingar.
Millas dop gick som på räls. Hon skötte sig exemplariskt och sa inte ett knyst under själva "döpningen". Hon mest bara somnade..

Efter dopet så bjöd vi först på smörgåstårta och efter det kladdkaka. Jag unnade mig själv bada delarna trotts min nya livsstil (diet).
Milla fick massor av fina saker, både sånt som stod på önskelistan och egenpåhittat. perfekt!


Hela familjen med en nydöpt Milla. (och prällen)


Coola storebrorsan..


Mor & Dotter..


Jag med mina barn.

 
Några utav alla presenterna som tösen fick!

Tack alla som var med och gjorde Millas dag till en dag vi inte glömmer!

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Shit vilka snygga kort, vem är mästerfotografen? ;-) Liam är snyggast av alla, han t o m posar som en modebloggare.

    2010-08-31 | 23:29:36
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com
  • Gordi säger:

    Fin fina bilder på fina familjen <3

    2010-09-01 | 10:36:34

Kommentera inlägget här: