jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

avier hit och avier dit...

Kategori: Allmänt

I tisdags vann jag en auktion på tradera, en "ny" overall till Milla som hon ska ha nu i vinter. Med tanke på hur kallt det faktiskt har varit så ville jag få hem den så fort som möjligt.
Så igår när det låg en avi från posten tog jag för givet att det var overallet, klädde på mig min vintermundering, mutade med mig sonen, (med att få åka 5-kronersbil på ica) och drog honom hela vägen till posten, på hans snowracer för att hämta mitt efterlängtade paket..
När jag efter 20 minuters köande fick mitt paket i handen så var det inte alls vad jag ville att det skulle vara. Utan ett paket från Home Entertain.. (som de dessutom har skickat fel)
Att de inte skriver på avin vem paketet är skickat ifrån gillar jag inte. Skärpning!!

På vår gata i stan så komme rinte postgubben med vår post förräns på efetrmiddagen, vanligast är runt tre, fyra.. vilket jag tycker är sent. Ska man inte få posten på förmiddagen?
Så idag efter att vi hade ätit middag och myst ner oss så kom jag på att vi inte tömt postlådan. och visst fan låg den där, avin alltså!!
Och det måste vara overallen för ngt annat har jag inte beställt....

Det får vi bli varse om imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: