jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagen efter en underbar helg.

Kategori: Allmänt

Vi har haft en underbar helg, på alla sätt!!
Den blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi skulle ha fått besök utav Tim, Lina och lilla Alice men pga av dåligt väder och sjukdom så blev det inställt.
Istället har vi haft en skön helg med massa mys, fina vänner och annat skojsigt.

I fredags var det fredagsmys på hög nivå med en del idoltittande. Jag gillar att Jay och Minnah står i final.
I lördags var Liam med Anna och hennes smålandsbesök på Andys lekland, vilket var mycket uppskattat från alla håll. Jag, Tobbe och Milla passade på att göra stan, handla lite julklappar och fika/luncha i lugn och ro.

På kvällen kom Anna, Mia, Fidde med barnen hit och det blev lite fest. Vissa blev fullare än andra. Mer än så säger jag inte;)
Kul hade vi i alla fall och slitna var vi nog allihopa igår. Precis som det ska vara!!

Igår gjorde vi stan igen, först lunch med fest-sällskapet och sen gick vi genom stan i snön som verkligen vräkte ner. Liam åkte snowracer och var hur nöjd som helst.

Jag eller jag kanske borde skriva vi är nästan klar med alla julklappar, det är bara lite småpill kvar, vilket känns bra.
Det ska fixas nu i veckan så kan man ssläppa det sen.

Idag ska jag och Milla till mitt jobb och hälsa på.
Det ser jag fram emot. Hej Sydsvenskan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: