jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Dagens roligaste

Kategori: Allmänt

Liam har för ett par veckor sedna börjat titta en hel del på Ronja och har fastnat lite för rumpnissarna. Så idag när han skulle berätta för mig om dessa nissar så kom han nog inte riktigt ihåg vad de heter utan kallade dem för snoppnissar.
Jag började gapskratta. Snoppnissar, hur roligt som helst ju!

Det var samma sak ikväll när jag frågade vad nissarna heter och fick som svar..
-snoppstjärtnissar

Ja, man kan inte komma ihåg allt...

Kommentarer

  • Victoria säger:

    Fint kort! Det önskar jag mig i julklapp, eller födelsedagspresent. Och ett på gäspande Milla 5 dagar gammal :-)

    2010-12-01 | 21:44:00
    Bloggadress: http://tojis.blogspot.com

Kommentera inlägget här: