jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Kategori: Allmänt

Den här veckan skulle ha spenderats med familj och vänner i Småland. Istället har vi legat magsjuka, fått ställa in nyårsfirandet med fina vänner och inte träffat en tredjedel utav alla vi skulle ha träffat och umgåtts med...

Men jag fick min efterlängtade juldag, även om inte den heller blev riktigt som det var tänkt. Jag var i alla fall full och helnöjd med kvällen.

Liam är fortfarande vaken, han väntar med spänning på tolvslaget, eller mer att få skjuta raketer och tända tomtebloss.
Jag är mest impad av att vi alla fortfarande är vakna...

Vi mår i alla fall bättre och ikväll har vi alla kunnat äta både middag och godis.

Det är den lugnaste nyårsaftonen någonsin och jag dricker pommac, gott som snus!!

Gott Nytt På Er Alla..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: