jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Happyface.

Kategori: Allmänt

Jag, eller vi gick och la oss vid halv nio igårkväll. Detta händer inte allför ofta kan jag lova. Men vi var trötta, så trötta att jag ahde hunnit få världens skallebank. Vilket i sin tur ledde till att jag inte kom till ro och kunde sova. Så när Milla vaknade och ville ha välling ngn gång runt halv två så hade jag fortfarande inte somnat..
Så jävla typiskt!!

Men jag är glad ändå.
Tobbe ska inte iväg ikväll/natt som planerat. Pga vädret så stannar han hemma och tar den där turen en annan dag.
Ingen är gladare än jag!!

Milla sover, jag ska sminka mig för att kunna gå ner på stan för att fixa lite fix såhär innan jul.
Om en vecka så är det dagen innan doppardagen.
Jag längtar, lika mycket som ett litet barn.

Kommentarer

  • Maria säger:

    Hellre gula gubbar än fula gubbar!

    2010-12-17 | 00:47:55
    Bloggadress: http://bubbledayphoto.blogg.se/
  • Evelina säger:

    Haha.. ja, det håller jag med om=)

    2010-12-17 | 09:49:40

Kommentera inlägget här: