jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Freitag..

Kategori: Allmänt

Annars då..
Man kan väl säga så mycket som att jag har tömt kroppen på alla skit som tömmas kan..
jag mår tack och lov bättre och idag har jag tom var it i affären och handlat, även om jag kände mig lite yr och illamående hela tiden.. Skönt med frisk luft!!
Vi har haft 6 grader varmt idag och efter regnet som kom igår så finns det knappt någon snö kvar.. idag har det dessutom bjudits på sol och fågelkvitter så det kändes lite som vår och Liam och jag köpte oss varsin glass på vägen hem från affären (jag slängde dock min...)
Vårkänsla och jag gillart!!

Planen för helgen har sedan en tid tillbaka avrit att vi skulle åka till jönköping imorgon för att gå på Charlies dop på söndag, men efter den här veckan som varit så vet vi inte riktigt hur det blir med den saken..
jag känner mig som sagt bättre så det är upp till tobbe och han vill ha natten på sig att "känna efter" Så det återstå att se hur de blir!!

Lilleman blir bara "större och större" för varje dag som går.. han har en vilja som heter duga och får han inte som han vill då bryter han ihop..
En kommentar som går varm just nu är:
-jag vill inte & jag måste inte!!
Han älskar att spela innebandy, men missar han när man skjuter bollen till honom, om så bara en gång.. så blir han fly förbannad och slänger både klubban och bollen...
Därefter springer han in till vardagsrummet eller sovrummet för att 2tjura" i ett par sekunder innan han kommer springandes för att tala om att:
-Nu är jag glad igen!!

O så kan det hålla på.. tur att han inte är långsint säger jag bara!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: