jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sömnrubbningar

Kategori: Allmänt

Det här har varit den längsta dagen på mycket länge..
Liam har varit klarvaken halva natten och somnade inte förrän någon gång efter klockan tre inatt...
Why??
Därefter kunde inte jag riktigt somna, utan låg mest och slumrade till och vaknade med jämna mellanrum fram tills de att klockan ringde runt sex.
Eftersom Liam, då, var helt färdig, efter att inte ha sovit så var det ju inget annat än att hålla honom hemma från dagis..
Jag förstår inte vad han får all energi ifrån, efter middagsluren på en timme så har han varit precis som vanligt.. pigg och med 1000 järn i elden!!
Själv är jag slut som människa och längtar efter att klockan ska slå nio så att jag kan gå och lägga mig..

Vart är mitt te och mina kvällsmackor när jag sem mest behöver dem??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: