jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Vår 2:a har blivit en 3:a

Kategori: Allmänt

Ännu en eftermiddag ahr spenderats på IKEA, skönt att slippa vara hemma i allt kaos.. men till min stora, och positiva förvåning så har numera Liam ett rum. Sen att allt inte är riktigt klart i att det är sågspån precis överallt är ju en annan sak..
De har tom gjort hål i väggarna för uttag.. lister saknas o sen ska det väl dras lite el och spacklas innan man kan tapetsera och måla..
Liam såg mest chockad ut när vi kom hem förut och det helt plötsligt fanns ett rum till i lägenheten.. men när han insåg att det var hans rum så såg han mest nöjd ut=)

På Ikea blev det som vanligt köttbullar för både mig och Liam, jag lyckades även få i mig en semla.. Kual att sitta där själv och mosa med syster och Anna, som båda två går på diet..
Liam höll mig sällskap med att äta glass...
Idag inhandlades det en rullgardin till Liams rum, förvaring till "alla" leksaker, lampor..
En golvlampa till vardagsrummet med dimmer och en taklampa till den lille herrn.
Jag är mycket nöjd med mina inköp!



Annars har jag spenderat dagen med en sk utbildning på jobbet, där alla lärare var sjuka..
Ska bli intressant att se vad vi ska lära oss imorgon när utbilningen fortsätter..

Vi får även besök imorgon, Jennie kommer och ska sova över (mitt i allt kaos). Men vi ska hem till syster på middag så vi slipper se röran, ett tag i alla fall..

Jag är trött, i hela kroppen... Jag vill ha hem min man för lite närhet o kärlek!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: