jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Magbilder, då och nu...

Kategori: Allmänt

Jag har under en längre tid tänkt att jag skulle lägga upp ett par magbilder, från min graviditet med Liam och den nuvarande.. mest för att jämföra magarna.
Jag känner mig mycket större den här gången.. Men om man tittar på bilderna så är det nog inte så stor skillnad..

Idag blir det bara bilder från sidan...


Liam vecka 24


Bebis nr 2 vecka 24

Kommentarer

  • syster säger:

    Man ser ju att det är en liten tjej den här gången ;-)

    2010-01-14 | 21:52:22
  • Evelina säger:

    Den är inte lika spetsig den här gången..

    Sen om det är en tjej.. de får vi se;)

    2010-01-15 | 07:49:03
  • Caroline säger:

    Hihi så fin mage. Jag tror också att det är en tjej. Den är lägre än med Liam. Min var också låg. Kram

    2010-01-17 | 00:38:36

Kommentera inlägget här: