jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

min pöjk

Kategori: Allmänt

Igår var tanken att jag och Liam skulle åka till IKEA för att möte upp syster yster för en köttbullemiddag.. men eftersom det var snöstorm så valde vi att hålla oss inne..
Jag hade gjort det stora misstaget att tala om för Liam om trippen till IKEA på morgonen, vilket han kom ihåg när jag kom hem från jobbet..
Så när jag talade om för honom att vi inte skulle åka, och att vi får äta köttbullar en annan dag så säger han med bestämd röst ..
-Jag måste åka till IKEA

Söte=)

Kommentarer

  • Gordi säger:

    Jag har lärt mig det att aldrig berätta ngt till Milijan förrän en stund innan eftersom han oxå kommer ihåg allt o blir så besviken om det inte blir av. Tycker det e jobbigt att se honom besviken/ ledsen eller vad han nu blir...de e goa d små liven.

    2010-01-28 | 23:37:10
  • syster säger:

    Nytt försök på måndag?

    2010-01-30 | 13:58:04

Kommentera inlägget här: