jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Trevlig helg!

Kategori: Allmänt

Jaha, då har man snart jobbat klart för den här veckan..
Halvdag idag, känns helt ok!
Sen passade jag även på att ta FL tors och fre för att bättra på ledigheten lite extra=)
Skönt med en mjukstart så här i början på det nya året.
Det gick bättre än förväntat med Liams nattning igår, han somnade på två minuter men sen kom han upp, fortare än blixten, runt tio-tiden o sa då att han hade sovit klart. Jag följde med honom in till säng och la honom igen, tro de eller ej men han somnade om utan protester. Sen när han har klättrat över mig inatt för att sova hos oss, det har jag ingen aning om.
Jag vaknade i alla fall av hans sjön-sång imorse strax efter klockan sex..
Så sjukt hur mycket man kan sakna honom, nu när man har varit lite lång-ledig och har fått spendera hela dagarna med familjen så blir man lätt bortskämd. Jag skulle kunna tänka mig att vara lång-ledig lite oftare.
Nu ska jag i alla fall packa ihop mig o ta bilen mot hemmet för att äta kålpudding, sen ska vi in till grannarna o mysa med deras lilla tös som bara är ett par veckor gammal.
Hela föräldragruppen ska dit så det blir väl fullt ös!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: