jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Härliga sommar

Kategori: Allmänt

Härliga sommar och härliga sol..
Tobbe har haft semester sen förra veckan och vi verkligen njuter av att bara vara lediga och kunna göra vad man vill om dagarna.
I lördags var vi, för första gången i år i Höllviken för att bada men eftersom det typ var storm och sand överallt så badade jag inte ens... Liam var dessutom ovanligt klängig och grinig så det känndes inte alls som en bra idé med havet just den dagen.
I söndags bojkottade vi stranden och åkte till Segevångsbadet (poolområde).. Jag har aldrig tidigare sett Liam så glad i att bada. Från det att vi kom runt tio tills de att vi åkte hem runt tre så var Liam i vattnat konstant, med undantag för en matpaus och ett antal kissepauser.. så dit lär vi åka fler gånger=)

Idag ahr vi bara haft en riktig hemmadag, Jag har vairt med kidsen en sväng i parken och Liam har lekt och plaskat i poolen där.. Vi fyllde även upp poolen här hemma så den har jag plaskat i efter att ha fått mig en 15-minuters ostörd solning.. den tackar vi för=)

Ikväll har vi grillat, lika gott som alltid..
Liam ligger fortfarande i sin säng och försöker komma till ro.. Vi har kommit ur rutinerna en aning nu under semestern..
Jag hoppas på att han somnar snart för jag vill ha chips, jag behöver saltet efter all värma och sol!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: