jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Jävla skitdag (rent ut sagt)

Kategori: Allmänt

Igår  ringde de från jobbet och jag blev jag inkallad till möte idag. Förstod med en gång att det var något eftersom man annars inte kallar in någon som är mammaledig..
Jag hade rätt!
De varslar och jag är en utav dem som ryker!
Så from den 1 sep 2011 är jag arbetslös!

Jag som gillar/gillade mitt jobb..!!

Inte nog med de så glömde vi Liams snutt och Ludde på dagis, och när vi väl kom på detta så hade de stängt...
Så det var bara att traska ner till stan med båda barnen och köpa en ny, de var dock slut i den första butiken men som tur var så fanns de i en annan...
Inte att jämföra med min varsling kanske.. men vilken jävla skitdag!!
Tur att solen har skinit på mig i alla fall!!

Nu ska jag gå och sova och hoppas på at allt bara var en dröm imorgon när jag vaknar!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Åh nej vad tråkigt. Men än så länge är du bara varslad, kanske blir det bara varsel och inte en faktisk uppsägning. Hoppas det!



    Är ju själv arbetslös. Hade bara en projektanställning mellan kidsens ankomst så den gick ut sista maj. Så det blir att söka jobb sen. Trist.

    2010-06-23 | 13:43:02

Kommentera inlägget här: