jonssonevelina

Evelina, 30 år. Född och uppväxt i lilla festivalstaden Hultsfred. Bor numera i Skånelandet med sambon och våra två barn.

Sol. Pyssel. Klippning.

Kategori: Allmänt

Milla älskar sin napp, även om den åker ut lika ofta som jag ångrar att vi ens introduverade den i hennes liv..
Vi övar fortfarande på att hon ska lära sig att somna själv, det går sådär.. Just nu ligger hon här i soffan och kämpar in i det sista för att inte somna.. Hon pustar och frustar!!
På dagarna får det mycket bärre att somna själv, än vad det gör om kvällarna. Då vill hon ha närhet och kärlek.

Vi måste äen ta tag i att hon ska börja sova mer i sin säng, speciellt om nätterna för nu har hon börjat röra på sig, hon flyttar sig lixom närmare och närmare mig..

Efter att ha prommenixat ganska så mycket nu i två dagar så tänkte jag ta det lugnt och bara sitta ute i solen.. Men nu har jag bestämt mig för att gå ner till stan och fixa det sista som behövs till dopkorten..
Jag pratade med prällen i Södra Vi häromdagen så vi har bokat in Millas dop i djursdala kyrka, precis som med Liam.
Det blir den 28 augusti men inbjudningkort kommer som sagt!

Idag har jag och Liam klipptid, det ska bli intressant o se om han sitter still och om de ens får klippa honom...

Nu ska jag packa ner Milla i vagnen och traska ner till stan..

See ya!

Kommentarer

  • Challe säger:

    Jag hoppas vi får komma fast ni inte fick komma på vårat! Vi vill gärna det alltså :)

    2010-06-16 | 09:51:36
    Bloggadress: http://cljungberg.blogspot.com
  • Emma säger:

    Nappen är ett gissel. Arvid skiter i nappen nattetid men på dagen använder vi den. Har dock funderat på att skita i den men risken är ju att jag blir en levande napp då och eftersom grabben är stor som han är (61 cm lång och 6140 gram var han i fredags) och dessutom äter och kräks hela tiden så är jag inte så sugen på att prova. Han lär kräkas än mer då.

    2010-06-16 | 11:07:04

Kommentera inlägget här: